Thursday, November 25, 2010

azwa sayang

20.11.2010

bersama azwa :)
hari ni aq keluaq ngan azwa . lama tak jumpak dia kawan tusyen . kami janji jumpak kat as mall tempat bla..bla..bla.. pastu aku tunggu dia punya la lama . aku pi la beli makanan dulu sambey tunggu dia . dah habeh aku makan pun dia tak sampai2 gi ! hadoi ! aku call then dia kata ''kami otw'' pastu aku kata ok . aku tunggu dan tunggu lagi then aku call dy lagi pastu dia kata benda yang sama . so , aku pun bersabaq ja la . pi jalan2 dulu pastu jumpak kerusi . kat kerusi tu ada dua oqang minah mana taktau , aku dengan muka yang tak malu pi la tumpang duk situ skali . pastu azwa call dia kata dia dah sampai n dia nampak aku . dia pun pi kat aku then kami berpelukan , rindu kut ! hehe ~ aku ingat dia mai soqang ja tapi dia mai ngn kak dia , tapi xkisahlah . kami pi tgk wayang . nk tgk harry potter tapi tiket habeh . hampeh toi . so aku ngan taktau nak tgk ceqita pa dgn cepat nya aku membuat keputusan *chewah! untuk tengok SKYLINE ! ingat kut best tgk dy punya tajuk , padahal macam hampeh g ceqita dia . starting dia okay la tapi mai kat ending macam ***** geqam aku ! tapi takpa , bersabaq ! haha . lepas habeh crita tu kami pi merantau sat pastu kami pi makan kat KFC . ha ! lupa nak habaq , sebelum tu aku terjumpak ALEENA RIDZWAN betui dak taktau eja nama dia tu , haha , halal ja la dia kawan lama aku waktu darjah 4 kut . 3 taon tak jumpak , rindu gila gila gila kat dia kebetulan lak dia bestfren aku waktu darjah 6 . aaa.. balik pi ceqita azwa pulak . ha , dah habeh kami makan dia kata dia nak balik pastu aku kata ''okay! bye ,,' pastu lepas dia balik tu aku p melilau a.k.a jalan2 sat sambey tunggu kak aku mai ambik . pastu aku terjumpak aleena pulak aku pun join la dia pi KFC . haha . tah2 depa tu jemu dah tgk muka aq ja dok masuk KFC tu . hehe . takpa2 , teman kawan beli makanan . ;p then waktu kak aq dah mai n aku nak balik aleena ngn aku janji nak pi reunion 'esok haqinya' tapi masing2 hampeh , haqam tak pi pun . haha . :D  
kay..takat ni dah la noh , kat bawah ni da pic azwa,aku n aleena sayang!

azwa

aleena

No comments:

Post a Comment